Catedral basílica i Muralles romanes de Tarragona

Colonia Iulia Urbs Triumphalis Tarraco - World Heritage
EL TEXT INDICATIU
La Muralla Romana de Tarraco i la Catedral Basilica de Santa Maria de la Seu Metropolitana i Primada de Tarragona

24/9/11

El dia 20 de Novembre jo no penso votar. Per què?

El Parlament buit és com està millor
Amb el meu vot no ajudare mai més a alimentar a tot un seguit de porcs. Són omnívors, s'ho mengen tot, ho arrassen tot i utilitzen els vots per a carregar com sempre les alforges buides, les que heu buidat vosaltres, a les esquenes del poble que els ha votat una i altra vegada des de que es va recuperar la democràcia ara fa cosa de 33 anys.
Amb el meu vot mai més senyories. Amb el meu vot mai més us ajudaré a assolir un escó al Parlament de Catalunya ni al Congreso de los Diputados español. I per què?. Les raons són múltiples, però el que ja m'ha fet vessar el got és el vostre pervers egoïsme i prepotència. 
Esteu retallant a tort i a dret serveis tan bàsics com l'ensenyament i la sanitat públiques; esteu retallant els sous dels sanitaris i metges, però arronsar i us vàreu negar en rodó, tots plegats, quan els de Solidaritat per la Independència naciodigital.cat van plantejar rebaixar-vos les vostres nòmines, i d'això només fa dos mesos. 
La crisi és per al poble, com sempre, per als qui encara els queden ganes d'anar a les urnes i votar-vos. Em fan pena tots ells fent fila d'espera per tirar una papereta d'un partit que, sigui quin sigui, desprès els faran butifarra quan hagin assolit els escons que desitjaven afamadament estudiantlavida.
No, que ningú m'esperi a peu d'urna ni el dia 20-N ni en cap altra contesa electoral. Ja m'heu demostrat abastament durant tots aquests 33 anys qui sou, com sou i què us empeny a dedicar-vos la politica. No sou una casta com us diu el López Tena solidaritatcatalana.cat, que va. Sou una secta perversament egoista, egòlatra i que us enfoteu dels qui us voten, dels qui us votavem. Ara ja no faré més files d'espera per arribar a cap urna, i tant de bo que el dia 20-N les urnes es quedessin ben buides.
Quan he llegit la informació que publica avui el Diari de Tarragona en la seva edició digital diaridetarragona, m'han agafat ganes de vomitar de fàstic tot pensant amb els de la secta politica, i quan he continuat passant pàgina i m'he trobat amb aquesta altra informació diaridetarragona, he pensat que fins on hem arribat al nostre país amb uns politics tan mediocres, tan insensibles i tant egoïstes.
Pobre Catalunya. Primer l'heu espoliat des de dintre de casa mateix, a més de l'espoli que ens fan des de fora, i ara els qui tenim de pagar els plats trencats som els qui al damunt ens vindreu a demanar el vot d'ací a 30 dies. Poquesvergonyes!. Heu passat de ser la classe politica a convertir-vos en casta, i ara ja no sou ni això, ara sou una secta.