Catedral basílica i Muralles romanes de Tarragona

Colonia Iulia Urbs Triumphalis Tarraco - World Heritage
EL TEXT INDICATIU
La Muralla Romana de Tarraco i la Catedral Basilica de Santa Maria de la Seu Metropolitana i Primada de Tarragona

14/3/12

Catalunya i Espanya té una casta política que fa una forta pudor de femta

Ja no hi ha classe politica. Ara hi han sectes i castes politiques, perquè de porc i de senyor s'ha de venir de mena. (probervi català). UN ALTRE ESCÀNDOL.
El que va ser número dos del Departament de Treball, Josep Maria Servitje i l'empresari Víctor Manuel Lorenzo Acuña tampoc compliran la pena a la qual van ser condemnats pels delictes de prevaricació i malversació de fons públics pels informes inútils de la conselleria que capitanejava el democristià Ignasi Farreres. El ministre de Justícia, Alberto Ruiz-Gallardón, ja ha signat el decret que els indulta per un cas comès en la dècada dels 90 i que el tribunal que els va jutjar va considerar una veritable "dilapidació" de diners públics.
Aquesta és l'entradeta a la informació que ha publicat el diaridegirona en la seva edició d'avui.Quan l'he llegit integrament m'he quedat petrificat, i encara he sentit més basca pels politics. El passat dia 6 de març vaig editar al bloc un apunt referint-me a que la justicia, a Espanya, no és igual per a tothom, i aquesta noticia que he esmentat em ratifica en la meva percepció de la profunda corrupció que existeix al nostre voltant.
Josep Maria Servitje i Victor Manuel Lorenzo Acuña, tots dos militants de l'UDC de l'Antoni Duran, han sigut indultats pel nou ministre de justicia d'Espanya, pel José Luis Gallardón. El que més m'ha cridat l'atenció del conjunt de la informació, a banda de l'escandalós indult, és que als dos alliberats de penes de presó se'ls ha amonestat que no tornin a cometre delicte dolós en el termini de tres anys. Què vol dir això, que passats tres anys ja podran fer el que els vingui en gana, el que sigui?.
Ah!, i els han castigat, només, a una multa a cadascun d'ells de 3.600 euros, menys de la nòmina d'un sol mes que percebien quan s'aprofitaven dels seus càrrecs públics. Pobres ciutadans que encara els queden ganes d'anar a votar a una fila de personetes, la majoria d'ells, impresentables. JO ja vaig deixar d'anar a votar a les darreres eleccions catalanes de finsla de l'any 2010, i tampoc ho vaig fer a les eleccions espanyoles de fa tres mesos, i el més tristr és que he arribat a la crúa convicció que no val la pena votar més, i així ho faré.
L'abstenció serà la meva norma d'ací en endavant. Ja he vist massa porqueria politica, he escoltat massa mentida dels politics, i he vist com la corrupció ho ha podrit tot. I és que queda ben clar que els de la secta o casta politica es tapen entre ells. Quin fàstic.