Catedral basílica i Muralles romanes de Tarragona

Colonia Iulia Urbs Triumphalis Tarraco - World Heritage
EL TEXT INDICATIU
La Muralla Romana de Tarraco i la Catedral Basilica de Santa Maria de la Seu Metropolitana i Primada de Tarragona

12/1/15

La Catalunya esperpèntica és víctima del patetisme sobiranista

Encara no entenc com al president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas, i al que en diuen líder d'ERC, Oriol Junqueas, no els hi cau la cara de vergonya i no dimiteixen tots dos dels seus repectius càrrecs desprès dels esperpèntics i insultants espectacles que ens estan oferint setmana sí i setmana també.
Què hem fet els catalans per merèixer-nos tanta mediocritat?
Sobiranisme?, on és el sobiranisme i on són els independentistes reals, seriosos i responsables?. S'han amagat perquè com jo senten autèntica vergonya de la manifesta mediocritat que impera entre dels dirigents que acualment té de suportar Catalunya?. Què hem fet els catalans per merèixer-nos aquesta porqueria pseudo politica?.
Si tenim una mica de memòria història, cosa que pel que observo des de fa temps els catalans en general l'estan perdent o ja l'han perdut, no fa gaires anys que els que es proclamaven líders indiscutibles de l'inependentisme i del sobiranisme català, es van dividir, subdividir i es van convertir, a la pràctica, fins i tot en emenics efrontats entre ells. El digital català e-noticies.cat ens ofereix una noticia de darrera hora que em confirma el patetisme de la politica catalana i de l'independentisme molt en particular. Tots aquells partits dividits i sotsdividits de fa uns anys etere, ara es tornen a agrupar com si no hagués passat res, però sí que va passar, esà clar que va passar desmembrant i trencant l'inependentisme.
I no cal parlar, ja, de les matrones catalanes. Em refereixo a la Carme Forcadell de l'ANC, i a la Muriel Casals, d'Omnium Cultural, que van de puto culo per veure quin partit o moviment politicosocial català les inclou a alguna llista electoral. La de l'Omnium, no fa gaire dies, que es lamentava que a ella ningú l'havia convidat per anar a una llista.
Ja n'hi ha prou de circ politic i mediàtic!!!
Jo, en particular, ignoro si l'Artur Mas i l'Oriol Junqueras arribaran a cap acord seriós per a convocar unes elecions catalanes amb la marca de plebiscitàries o no, però se me'n fot, la veritat és que ni m'importa.
Sigui com sigui, quan aquest parell de politics catalans es decideixin a convocar les elecions, jo em quedaré a casa com ja he fet a les darreres eleccions catalanes, europees i generals o espanyoles.
Ningú, cap partit, i menys cap politic actual, es mereix la meva particular confiaça. I si per una punyetera casualitat em decidís a anar a votar, sense cap mena de dubte que votaria Podemos, simplement per ajudar a derribar del poder a la fastigosa i podrida casta politica catalana i espanyola actual.
Addenda.- Per cert, ja fa molt de temps, més de tres anys, que em vaig apartar totalment de les xarxes socials. Hi circula molta més merda social, politica, cultural i fins i tot humana que cap altra cosa. És la gran finestra mundial de la vergonyosa ignorància i de l'estupidesa col.lectiva humana que suporta aquest miserable i pervertit món.