Catedral basílica i Muralles romanes de Tarragona

Colonia Iulia Urbs Triumphalis Tarraco - World Heritage
EL TEXT INDICATIU
La Muralla Romana de Tarraco i la Catedral Basilica de Santa Maria de la Seu Metropolitana i Primada de Tarragona

28/5/15

TV3, de la televisió pública catalana a la TV3 de la casta sectària

D'entrada diré que els qui em coneixen bé, familiars i amics, saben que des de fa molt de temps la TV3, aquella televisió que en deien la nostra, la plural, la de tot Catalunya, ja no és la meva. Tant és així que fa molts mesos que ni la sintonitzo. 
El motiu?, doncs està molt clar per a mi. La TV3 ja fa massa temps que s'ha convertit en la TV de Barcelona, de la promoció de les activitats de tota mena de Barcelona i de la seva àrea metropolitana.
La TV3 no és plural des de fa massa, i s'ha convertit en un lamentable mitjà sectari que està dominat per una colla d'amiguets que s'han cregut que la televisió que estem pagant entre tots els catalans, es la seva TV i que amb aquest mitjà en poden fer el que els hi roti i els hi passi pels collons.
Jo no sintonitzaré, faltaria més, aquest programa que en diuen .Cat i que, com també diuen, emetran avui com cada dijous (jo ignoraba l'existència d'aquest programa) al que només estan convidats representants politics del sector que en diuen sobiranista. Estic, en aquest cas, completament d'acord amb el Miquel Iceta del PSC quan s'ha queixat d'aquesta vergonyosa discriminació promoguda des de la mateixa TV3, que margina als qui no comparteixen allò que en diuen, també, el procès sobiranista.
Jo, el passat diumenge dia 24-M, ni em vaig molestar en anar a votar. Em vaig alinear voluntariament i ben conscientment amb els abstencionistes, com ja he fet en anteriors ocasions en els darrers anys, i penso continuar en aquesta actitud abstencionista en vistes a l'anunciada convocatòria electoral a Catalunya pel dia 27-S i per la convocatòria que el patètic president espanyol, Mariano Rajoy, diu que farà a finals del proper novembre. I si em decideixo fer-ho, sense cap mena de dubte votaré Podemos.
Em nego a donar el meu vot a tota aquesta colla de politics que ens diuen i ens volen fer creure que ens governen, quan en realitat el que estan fent és servir-se del poder per continuar promocionant-se ells i els seus partits, amb la finalitat pura i senzilla de continuar tirant de la rifeta i no aixecar el cul de la poltrona.
TV3 no és la meva, ja no ho és fa temps. La manca de pluralitat i el descarat sectarisme sociopolitic que destil.lava, i que es veu que continua destilant, encara m'allunya més de TV3. Sortosament a Catalunya i des de Catalunya els catalans podem continuar sintonitzant altres canals molt més plurals, i que ens ofereixen informatius frescos i airosos. Sense la TV3 els catalans també ens podem informar i també pasar bones estones davant l'aparell casolà de televisió.
Tot plegat ja fot massa pudor de feixisme made in Catalonia, i el descrèdit de TV3 és colosal.