Catedral basílica i Muralles romanes de Tarragona

Colonia Iulia Urbs Triumphalis Tarraco - World Heritage
EL TEXT INDICATIU
La Muralla Romana de Tarraco i la Catedral Basilica de Santa Maria de la Seu Metropolitana i Primada de Tarragona

19/9/15

Jordi Sanchez, president de l'ANC, ja té tics feixistes perillosos

Jordi Sánchez, president de l'Assemblea Nacional Catalana
A set dies del fatídic 27-S ens ha sortit la veu neofeixista de l'actual president de l'Assemblea Nacional Catalana, Jordi Sanchez, dient-nos les hores que podem visualitar la televisió catalana i quines no.
El totalitarisme i la propaganda a l'estil més pur del feixisme ja s'ha instal.lat al vell cor d'una Catalunya cansada, desconcertada, empobrida i desgovernada des de fa més de tres anys.
A aquest pas, aviat a les escoles implantaran l'assignatura de l'Espiritu Nacional Català.
Ja fa un any que el sindicat de periodistes ja denunciava la manipulació i control dels continguts de TV3. Pel que sembla la situació encara s'ha embrutat molt més, ja que la TV de la candidatura Junts pel Sí la monopolitza descaradament des de molt abans de començar la campanya electoral propiament dita.  
A aquest home que s'atreveix a dir-me què tinc de fer amb la televisió de casa meva, li vull dir una cosa: fa més de 12 mesos que jo ja faig boicot a TV3 perquè s'ha convertit en un cau d'amiguisme sectari i excloent insuportable.  Ja fa més d'un any que em conecto a les TV estatals o a 8TV pel que fa a Catalunya. No necessito que el tal Sanchez em digui què tinc de fer o no tinc de fer, només faltaria aquesta. Vull creure que nomès els pocapena i els imbècils faran cas de les esperpèntiques directrius del Jordi Sanchez.
Peró li vull dir una altra cosa a aquest president de l'ANC, i és que demà a la tarda penso conectar-me a TV3 per visualitar i escoltar la programació que tu em vols impedir veure i escoltar. És qüestió de collons, i per collons, Jordi Sánchez, els meus. Segurament que els teus acòlits seguiran les teves directrius. No em preocupa en absolut, ben al contrari. Un ramat de corders sempre és molt més manejable que un sol corder. Jordi Sanchez, no et fas pena tu mateix de fer el pallasso d'aquesta manera tan estúpida?.
Ja sé el que tinc de fer avui, demà i cada dia de l'any. Fa molts anys que ja ho faig això, i tu no m´has de dir res a mi, tot i que jo sí que et vull dir que el dia 27-S  ni penso molestar-me en anar a votar, ni a la llista que obertament li dones suport ni a cap altre, perquè em feu massa fàstic i angunia tots plegats. Em resulteu esperpèntics perquè la politica catalana i espanyola estan massa podrides.
Tot plegat sona a una grotesca i patètica comèdia grega
Espero que el dia 27-S posi fi i s'acabi d'una vegada per totes, tot aquest teatre nacionalista ranci, patètic i mediocre que des de fa més de tres anys heu estat organitzant, i posi FI a la gran i esperpèntica pantalla imaginària que heu creat virtualment de la independència de Catalunya. 
Catalunya, i els catalans majoritariament, no ens mereixem tot això; no ens mereixem les cruels retallades econòmiques en sous, en sanitat i en ensenyament que el Govern de l'Artur Mas ens ha sotmés durant els darrers anys..., i aquests són els qui encara pretenen tornar-nos a governar?.
No és precisament això el que esperavem i esperem els catalans per al nostre futur i per al futurs dels nostres fills i per als fills dels nostres fills.
No esperem l'arribada d'un nou govern sense programa preestablert i anunciat als quatre vents, ni confiem en un nou govern sorgit d'una llista tan heterogènea com contradictoria i indgerible com la que encapçala el presidenciable Raül Romeva, no.
I dic presidenciable perquè en cas de guanyar la seva llista, el comunista Romeva és qui ha de ser el proper president de Catalunya i no el quart o cinquè de la llista. Contrariament seria una burla insolent als qui es decideixin anar a votar el proper dia 27 sigui quina sigui la seva opció.