Catedral basílica i Muralles romanes de Tarragona

Colonia Iulia Urbs Triumphalis Tarraco - World Heritage
EL TEXT INDICATIU
La Muralla Romana de Tarraco i la Catedral Basilica de Santa Maria de la Seu Metropolitana i Primada de Tarragona

25/1/16

De l'España empobrida hem passat a l'España grotesca i patètica

Les porques politiques del govern de Mariano Rajoy, el palanganero politic de la Merkel, ens han portat fins aquí
Que mai més cap politic ni cap partit politic em demani, ni per misericòrdia, el meu vot. No els hi donaré. M'en penedeixo d'haver trencat la meva decisió que vaig prendre fa més de sis anys de no tornar a votar, d'abstenir-me. Vaig ser fidel a mi mateix fins el passat dia 20 de desembre, el 20-D, que vaig trencar el meu compromís personal, i dic un altre cop que m'en penedeixo.
A partir d'ara, i vist el gran circ patètic i grotesc de la politica tant de l'espanyola com de la catalana, que déu n'hi do tot plegsat, no m'abstindré com havia fet fins el 20-D inclós. Ara em dedicaré a votar nul en totes les convocatòries electorals futures, siguin europees, locals, autonòmiques, o generals de l'Estat espanyol. Amb el vot nul demostraré obertament el meu fàstic per tota la fastigosa casta politica d'aqui i d'allà i de més enllà.
És tan vergonyós i repugnant l'espectacle que els politics ens estan oferint des del passat dia 21 de desembre del fatidic any 2015, inclosos els pasejos a la Zarzuela borbònica, que per qüestions d'estima personal, per ètica, per moral humana i per ser just i equitatiu en mi mateix, el vot nul serà la meva consigna en qualsevol contesa electoral.
Com pot animar als ciutadans d'aquesta soferta España, un partit com Ciudadanos que és una calcomania del PP, i al damunt mal feta i de baixa qualitat?. Com pot animar al vot un partit com el Partido Popular, hereu directe del franquisme, que durant 4 anys ha trepitjat el poble empobrint-lo, mentre els rics i els de l'IBEX-35 s'han enriquit com mai ho havien aconseguit abans?. Com et pots fiar d'un PSOE que trontolla, dubta, no decideix, i que té por que s'aturin les portes giratories, i sembla que tem arribar realment a la Moncloa?.
Com pots donar la confiança a un partit com Podemos que va de cul darrere de poltrones i de càrrecs del més alt nivell politic, forçant acords unilateralment actuant amb una prepotència insòlita que traiciona la seva trajectoria dels dos anys de la seva curta història com a partit?.
Angela Merkel, la capitana de la islamització de la Unió Europea
Com et pots fiar dun govern català, el de la Generalitat de Catalunya, que té els ous agafats a les grapes dels antisistema de la fastigosa CUP?. Com s'ha arribat, a Catalunya, a l'actual situació politica en que deu diputats tenen més veu i més força que els de JxSí (CDC i ERC) plegats?. No teniu perdó, perquè heu venut Catalunya al diable.
Com s'atreveixen a enganyar dia rera dia als catalans de bona fe i ben pensants, prometent-los la independència que saben que no aconseguiran ni en 18 ni en 18x10?. La insolència politica no té limits.
Perquè si fàstic i vòmit em produeix la politica espanyola i la catalana, per un igual, també em produeix repugnància i repulsa les politiques de la Comissió Europea i del conjunt de fantasmes politics que tenen a les seves mans el present i el futur d'aquesta esperpèntica i patètica Europa.
Fa temps que vaig perdre la confiança i la fe en la UE, i per això només vaig votar a les dues primeres eleccions europees, ja que desprès em vaig abstenir com ja he dit més amunt. Ja fa anys que els destins d'Europa, en diuen dels 28, està en mans de buròcrates sense escrúpols i de politics mediocres com feia anys i panys que no s'havien vist per aquest vell i cansat continent.
Llàstima que Pegida sigui un partit quasi bé exclussiu d'Alemanya, llàstima, perquè si algun dia sorgeix a Catalunya i a España, ja tindré un clar punt de referència per quan toqui anar a votar. Aleshores no votaré nul. aleshores emetré un vot d'esperança.
Addenda.- Daesh i l'islam feixista i pervers volen destruir Europa. Dos germanes bessones musulmanes assassines.