Catedral basílica i Muralles romanes de Tarragona

Colonia Iulia Urbs Triumphalis Tarraco - World Heritage
EL TEXT INDICATIU
La Muralla Romana de Tarraco i la Catedral Basilica de Santa Maria de la Seu Metropolitana i Primada de Tarragona

24/9/16

P. Sanchez, et votaré si plantes cara als varons del PSOE i al Rajoy

El PSC et dóna suport obertament i públicament. No els decebis
Pedro Sanchez no ho té gens fàcil, gens, i els primers enemics se’ls ha trovat paradoxalment a casa seva, al seu pròpi partit. 
Els decrèpits ex líders del PSOE, Felipe González, Alfonso Guerra, l’ex president extremeny, i els esperpèntics presidents actuals de Castilla la Mancha, l’ambiciosa i impresentable presidenta d’Andalusia, els presidents d’Aragó i d’Asturies, etc, s’han erigit coma ferms defensors de les portes giratòries i enyoradissos del podrit bipartidisme que ha imperat a Espanya durant els darrers 38 anys. Els varons et volen fotre i no ho has de permetre pel bé de milions de ciutadans.
Si plantes cara al Mariano Rajoy i al seu corromput partit, el PP, i si també plantes cara als varons del teu partit que no s'ha lliurat del podrimer dels ERE andalusos mentre la Susana Diaz era consellera de la presidència de la Junta d'Andalusia, jo et votaré a les terceres eleccions que de ben segur es faran el diumenge anterior a la tradicional festa de Nadal. 
Tens assegurat el meu vot, vot que no et vaig donar el dia 20 de desembre del 2015, ni tampoc te'l vaig donar el dia 26 de juny passat. Al desembre vaig votar Podemos, i el juny vaig emetre vot nul desenganyat per la prepotència i actituds orgulloses dels líders del Podemos, i tampoc te'l vaig donar a tu, Pedro Sanchez, perquè et vas sotmetre, vas claudicar, davant la disciplina rigida de partit  imposada per la fastigosa i decrèpita varonía del PSOE.
  • Avui sembla que estàs decidit a plantar-los cara i dir no i no i per tercera vegada no al Rajoy i al PP. Si és així tindrà el meu vot. Som molts els ciutadans d'aquesta patètica i inculta Espanya que esperem que et mantinguis ferm davant dels teus enemics politics, i potser que fins i tot personals, i prenguis les decisions que consideris més adequades. 
  • No decebis més a les persones, a milions de persones, que només escoltar el nom del Rajoy o del seu Podrit Partit ja sentim fàstic i basques biliars. N'estic segur que recuperaràs molts vots i el que és més important, recuperaràs la credibilitat politica i social. A Catalunya ja t'has guanyat el suport del PSC. No malbaratis aquesta oportunitat que segurament ja no se't tornarà a presentar.